Labels

Pages

Followers

Thursday, October 10, 2013

Aku, Fatimah Syarha,Hilal Asyraf & SMKA Kerian

Salam pertemuan buat pembaca yang dirahmati Allah sekalian, Alhamdulillah sudah lama agaknya saya tidak menitip cerita di laman Secangkirbicara ini. Mungkin sudah ada yang melupakan kehadiran blog ini.Hehe
Sedikit perkongsian dari saya buat pembaca bukan tujuan untuk mendabik dada bahkan merasakan diri sempurna. Jauh disudut hati saya adalah seorang hamba Allah yang penuh dosa dan noda. Mari sama-sama kita melakukan perubahan dalam diri mudah-mudahan kita menjadi hamba Allah yang bersyukur di atas setiap apa yang telah dikurniakannya. Sekadar berkongsi potret indah bersama-sama dengan figura dalam bidang penulisan yang terkenal di negara kita. Mereka insan hebat yang senantiasa memberi manfaat. Terima kasih kepada pihak penganjur yang sudi memberi peluang dan ruang untuk saya bersama-sama berkongsi ilmu dengan mereka. Mohon doa dari kalian semua moga saya juga dapat menjadi seperti mereka. Ameen.=). Benarlah kata ahli hikmah apabila kita bergaul dengan insan yang berilmu kita juga akan dapat merasai tempias ilmunya itu.

Kenangan Forum "CINTA VVIP" Bersama Ahli Panel Ustazah Fatimah Syarha dan Ustaz Hakim (24 NOVEMBER 2012)



Kenangan Forum "PENA MENARI DAKWAH SELARI" Bersama Ahli Panel Hilal Asyraf dan Kak Ummu Hani (Penulis skrip tv Dingin Lavenda & Cinta Madinah) (20 OKTOBER 2012)


Kenangan "bicara C.I.N.T.A" di SMKA Kerian Perak (9 OKTOBER 2013)






1 comment:

Izzati Aisyah said...

waaa! Rindu ustaz Hakim. Saya kenal dia kat satu kem. Kami panggil beliau Along :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...