Labels

Pages

Followers

Friday, January 7, 2011

LAGU PILIHAN ABG MAT..

Salam JUMAAT..buat sahabat semua..nie..a.mat ada lagu untuk korng..sama2 dengar yer...layan jer la..sekadar  untuk halwa telinga jer..heehe

NAFISA

XPDC

Di keheningan malam ini
Aku dihimpit kenangan
Sejarah cinta mengajarku
Sepanjang hari sepanjang malam
Dibenak ku kau sentiasa
Lalu memukau jiwa
Jadi sentimental hati lelaki ini
Terkadang perjalanan jauh
Yang kan mampu aku menapak
Pendakian gunung yang tinggi
Lembah curam yang ngeri
Aku harungi
Sepuluh musim yang benderang
Bagai direndam perasaan
Mentari terik tak terasa
Awan mendung berlalu berganti masa
Itupun dia kehadiran
Yang tak mungkin aku lepaskan
Dakap erat sepenuh kasih
Genggam genggaman ini menambah seri
Biar dunia beredar
Rentak sama kita berlari
Menuju titik permulaan
Belum tahu dimana ia berakhir
NIE MACAM BEST GAK LAGU DIER...
KEKAL
SPIDER
Tidak percaya
Dan pernah aku menduga
Kasih terpisah
Dalam sekelip mata
Sukar untuk dimengerti
Berat untuk difahami
Mengapa mawarku berduri
Kau pelangi mengiringi gerimisku
Kau.. kekal di dalam hatiku
Kekal dalam ingatan
Kekal sebagai kasihku
Kekal sepanjang zaman
Kira kau dan aku
Satu hari nanti
Akan bersatu
Biar terbakar jiwa di perjalanan
Aku bersumpah
 pulang ke pangkuan
Kau cahaya menyinari duniaku
Kau kekal di dalam hatiku
Kekal dalam ingatan
Kekal sebagai kasihku
Kekal sepanjang zaman
Kira kau dan aku
Satu hari nanti
Akan bersatu

2 comments:

chesakinah said...

aww!! layan rock kapak gak eh!
hahaha.. XPDC best!:)
layan r lagu sakinah.. layan r... hahaha.. ;p

kisah si jun said...

hehehehe ske lagu ni...xpdc terbaekk..!!caya lah ustat hehehe keep it up..~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...