Labels

Pages

Followers

Saturday, January 8, 2011

MADAH BERHELAH..

dengar muzik nie sambil layan puisi di bawah yer..ihhihi..

Mengusik menyentuh hatiku
Sayu dalam dingin kalbu
Dihimpit peristiwa lalu
Hatiku sendu kerana mengingatimu
Tanda kesyukuran kepada Tuhan
Kau hadir dalam hidupku saat aku dalam kedukaan
Kau terangi waktuku dengan keindahan awan biru di lautan
Kau curahi setiap inci kerdipan yang tak mampu aku lupakan
Kan ku sebut namamu selalu
Bukan memuja tapi hati merela
Agar menjadi doa untuk kita berdua
Menghampiri dalam setiap detikku yang panjang
Menyusuri dalam lamunan ku yang dulu menghilang
Menanti aku hingga hari mendatang
Kekasih walau kita kian sepi
Walau kita kian menyendiri
Walau kita terpisah dengan jarak yang abadi
Namun kekuatan hatiku ini
Menjadikan aku kian tabah untuk mengerti
Antara kau dan aku punya naluri
Antara kau dan aku punya emosi
Dan takdir Ilahi yang akan mempertemukan kita nanti..
p/s : sekadar bermadah pujangga tiada kena mengena dengan sesiapa ye..haha..a.mat saja nak test berkarya..hihihi..moga terhibur yer my pren..

1 comment:

AnakPakZohar said...

sajak tulis sniri ke? nice... yad'z pon suke tulis sajak...^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...