Labels

Pages

Followers

Friday, September 7, 2012

Bila Nora Danish dan Adi Putera “Menganjing” klip video budak dapat MC lima hari…




Masih ingat tak lagi pada seorang gadis Melayu yang ayu nie. Ala..yang heboh satu dunia dapat cuti sampai lima hari..sakit katenya..video budak perempuan nie sudah mencecah 449,548 views. Banyak jugak tue . Tapi ramai yang dislike la. Natijah daridapa penangan video tersebut maka ramailah yang ingin menjadi popular seperti gadis itu. Banyak video ‘parody’ di hasilkan semata-mata untuk memerli gadis itu. Bukan sahaja perli, kata maki pun turut diberi..OMG….

Al-Hasil, mungkin dek kerana gadis itu melihat videonya mendapat sambutan yang mengalakkan jadi sekali lagi beliau mengahasilkan video keduanya. Anda carilah sendiri di YT. Agaknya gadis ini ingin menjadi pelakon kot. Jadi kepada pengarah filem di luar sana, Bro Ahmad Idham, Mamat Khalid, Samsul Yusoff cepat-cepatla sambar budak nie. Mana tahu filem yang ada memaparkan muka dan lakonan gadis ni boleh pecah panggung nanti. Ntah-ntah dia boleh ganti Neelofa dan Anzalna. Untung-untung tauke Cina jugak yang kaya.

Okay, terbaru video budak nie rupanya  mendapat perhatian para artis. Eh, betolke?Ntah. Korang saksikan sendiri. Terbaik dari Nora Danish dan Adi Putera. Lawak dan best! 
Nie versi cartoon                              

3 comments:

Anonymous said...

he he he mcm2 lah

Unknown said...

hahahha comel btol nora danish

ajax85 said...

mcm2..hehehe..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...