Labels

Pages

Followers

Monday, September 3, 2012

Kereta Subaru Ustaz Azhar Idrus bertukar Ferrari ?


Salam pertemuan buat semua. UAI tidak asing lagi pada kita. Kecoh sekarang nie tentang kereta baru yang di pandu oleh UAI. Kereta Scuderia F1 460 tue. Harga lebih 2 juta beb! Tapi betulke UAI yang beli kereta nie atau ada yang sponsor? Jawapannya ada di dalam video nie. Betolke ada?


UAI dan team2 dia berlakon tue..filem pendek berkisar tentang hari raya dan kereta Ferrari nie turut sama terlibat di dalam filem nie. Lakonan yang ringkas dari UAI tapi tetap memberikan mesej yang berguna kepada kita. Antaranya walau hebat dan kaya mana pun kita, jangan sesekali kita berlagak sombong sesama manusia. Kedua hormatilah orang tua dan ketiga masalah dapat diselesaikan bukan dengan pertelingkahan tetapi dengan kedamaian dan kesabaran. Hehehe. Apa yang menarik, bukan Micheal Schumacher yang memandu tapi UAI da. Fuh! Saksikan..

Mungkin lepas nie golongan Ustaz akan menjadi pelakon terkenal! Siapa tahu. InsyaALLAH. Dakwah itu perlu kreatif dan bersesuaian dengan zaman. Jangan kita malu untuk berdakwah. Pahalanya begitu banyak. Jadi apa tunggu lagi..sebarkan agama Allah ini. Mana tahu..ia menjadi bekalan untuk kita menyelamatkan diri dari api nereka kelak.Wassalam.

Nie kot kereta betul UAI.. ( SUBARU IMPREZA)..hehehe
Atau yang nie..(WOLKSWAGEN POLO)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...