Labels

Pages

Followers

Thursday, December 30, 2010

HIKAYAT percintaan MAS DAN INA..(^_^)-(*_*)



Salam keheningan malam untuk semua..harap-harap anda semua sihatla...hendaknye..yer..amboi.amboi,amboi…(azwan ali stail) mentang-mentangla team Malaysia menang malam nie..seronok korang yer..apa-apapun..abg mat nak ucap tahniah yang tak terhingga kepada semua kontijen bolasepak Malaysia yang telah menjuarai AFF SUZUKI CUP 2O1O..Syabas!!!! di ucapkan…

Ha….saper mas dan ina nie??? Kalau korang tengok bolasepak korang tau ler..pasangan kekasih nie..hihihii…diorang nie dah ada dalam sejarah kiter dulu2 lagi tau..n bleh kater bukan sahaja bersahabat baik tapi dah jadi pasangan kekasih ler…tapi percintaan mereka bukan sahaja di tempat-tempat elit..mereka juga bertemu di stadium tau…nak tengok tempat pertama kisah cinta terakhir mereka??? Jap yer..mereka nie punya hobi yang sama tau..main bola sepak…si mas dan ina ni ade ramai peminat….xkira laki pempuan xkira tua muda..semua sayang n sokong mereka..hihhi..bila bertemu di stadium tempat mas tinggal..diorang MAIN BOLA…masa tue mas menang..3-0  kot..ina tuduh mas guna laser kat mata ina..ina xnak main dahler..pujuk punya pujuk ina pun main balik..last bila kalah ina tuduh lagi mas guna bomoh Thailand, China dan India..ish..banyaknyer guna bomoh..

Kisah pertemuan cinta di stadium Bukit Jalil dan stadium Bung Karno



Xper..kali ni mereka buat perlawanan terakhir kedua sebelum mereka menamatkan kisah percintaan mereka di padang..untuk game kali nie mestila di tempat ina plak..baru adil..tapi menyokong ina lebih kurang 850000 ooooo…penyokong mas plak lebih kurang tiga ratus jer..hikhik…xper..asal main jer..diorang pun lawan…lawan punya lawan..mas dapat jaring gol dulu..tapi mas tak menyerah kalah terus balas lik..tup2…dah seri 1 sama…tula..mas main2 lagi..xper mas..rilex dulu..tengah mas nak tambah gol..akhirnya dapat jugak bagi gol kedua (SENDIRIK) hihihihi…xper..mas tersasul jer tue..jangan buat dah tau??? Malu kat orang…di tempat ina..mestila ina menang 2-0..dah boring main..diorang pun tamatkan permainan…ok kali ni keputusan dibuat..kalau ikut agregat..cewahh!!!! MAS da menang agregat 4-2… yeyeyeyeyeeye!!!!! Akhirnya…kini pasti…bak kater akak Anita Sarawak..hee..

Kawan2 mesti nak tengokkan saperla yang latih ina dan mas kan ???? meh kita tengok…saperla..yang hebat tue..nanti jurulatih mas mesti leh dapat Dato’..hihihi..


Nie la jurulatih INA- Alfred Riedl-(lahir di Vienna, Austria, November 2, 1949, umur 61 tahun dan  bekas penyerang  Austria.






Ni plak jurulatih MAS-Rajagopal a/l Krishnasamy-   lahir di Selangor, Malaysia.Julai 10, 1956 , umur 53 tahun  ketua jurulatih pasukan bola sepak bawah 23 tahun kebangsaan Malaysia dan pasukan utama Malaysia. Beliau  bekas pemain kebangsaan Malaysia pada era 80-an dan pernah melatih pasukan remaja Malaysia selain Selangor dan Kelantan.


Ni plak..guna taktik sotong..abg mat rasa…sotong2 minat kat mas kot…hehehe..






Asyik cerita jer..sapa mas??? Sapa ina????jap ler..kawan2..mas ada hero..tau..ina pun ada hero..ti kita tengok saper..


Nie hero INA- Christian Gérard Alvaro González -dilahirkan di Montevideo, Uruguay, 30 Desember 1976; umur 33 tahun) adalah pemain sepak bola asal Uruguay yang bermain di Liga Super Indonesia memperkuat Persib Bandung. Posisinya adalah penyerang. dia menjadi penjaring gol terbanyak di Division Utama Liga Indonesia untuk dua musim (2005, 2006).








Nie hero MAS -Mohd Safee Bin Mohd Sali -dilahirkan pada Januar1 29, 1984 di Kajang, Selangor.
Pemain penyerang bagi Selangor FA. Memakai jersi No. 10 yang pernah dipakai oleh pemain lagenda Mokhtar Dahari.
29 Januari , 1984 (1984-01-29) (umur 26).


INILAH DIA PASUKAN TERHEBAT..MALAYSIA (MAS)

INI PULAK PASUKAN LAWAN  DIORANG ..INDONESIA (INA)..

2 comments:

Prof Rashidi said...

perghhh1!!!hebat gla crita hg ni..hahahaha

TheChekJah said...

tulisan kuning tu... perhhhh... sgt sakit mata nak baca.. ingatkan sapa la tadi.. best...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...