Labels

Pages

Followers

Saturday, December 18, 2010

KAWAN ker KAPEL (COUPLE)????

Lucu jugak yer bila ada kawan-kawan kita suka bertanya macamtu???jadi apa jawapan kita?nak kata kawan macam rapat...nak kata kapel macam xda tanda2 sohih je..ish musykil2...selalu ungkapan yang digunakan..KAMI NI TEMAN TAPI MESRA..ces..nyampah den..bila tengok budak-budak sekarang bercinta teringat zaman kawan2 dulu..yalah cinta monyet..eh ya ka CINTA MONYET???..tapi cuba kita renung balik.sampai ke mana cinta tu berakhir..???betul ke dia jodoh kita??betul ker dia yang akan jadi pasangan hidup kita sampai ke akhir hayat..kalau cinta zaman dulu betul la..xcaya cuba tanya grandpa and grandma kita.hehe..zaman kita ni berjanji macam2..nak hidup sematilah..jangan tinggalkan sayalah..plak tue dah pasang angan-angan nak bina keluarga BAHAGIA..mula2 ambik berat pasal pasangan masing2...kita rindu,sayang..tiap hari berjuta2 kita sebut kat dia..bahkan lebih banyak dari ingat tuhan...hei..bahaya sungguh..tapi..bila bergaduh.macam2 plak jadi..nak putus la..tuduh pasangan ada orang lain lah..jap..satu lagi yang best..pasal panggilan...mula2 aku hang.pastu awak saya,pastu panggil nama pastu abang sayang,pastu baby b..la..macam2...tapi sure ker panggilan tu akan kekal sampai kahwin dan sampai tua???

GAMBAR NIE GUA PERCAYA CINTA SAMPAI KE TUA TAPI KORANG??

    XpalaH.. let it go bak kata kumpulan LINKINPARK..sengaja ku titipkan coretan ini..bukan untuk nak hentam kawan2 tapi sekadar buat peringatan diriku yang penuh dosa ini dan sahabat semua..SAHABAT HEBAT..Ok sambong balik leteran abang MAT..hehe..sebenarnya kalau kita paham pasal cinta nie..mesti bagus..ZINA..xterjadi..masalah sosial akan terhenti..cumanya kita ni menyalahgunakan nikmat cinta yang dikurniakan TUHAN kepada kita..masa bercinta..macam2 ayat keluar..kita bercinta biarlah kerana Allah..berjanji sumpah setialah..erm..tapi kalau cinta tu berakhir dengan kekuciwaan..mulalah salahkan Takdir..dan mulalah salahkan orang lain..memang hidup kita diciptakan untuk berpasang-pasangan tapi sabau dulu yer..hehe..yalah kita nie...nak nak kawen tapi xda duit..hahah..duit xada tapi hati ingin kawen..
     Buat sahabat yang sedang hangat bercinta tue..berhati-hatilah dengan hasutan syaitan..bak kata lagu CINTA TAK PANDANG TAK KIRA SIAPA IA MENCUBA..SELAGI MANA PENCINTA TERDAYA MENAHANNYA DIA KAN DI CUBA..jaga hubungan dengan Allah..dan tahu halal haram dalam pergaulan..biarlah kita tidak bersentuhan tangan kerana kita sudah bersentuhan hati..nafsu cukup kuat bila kita tidak mampu mengawal diri..buat titipan akhir..marilah kita renung kata-kata IMAM SYAFIE ini..antara enam nikmat dunia dan salah satunya ialah : di antara hubungan lelaki dan perempuan itu ..dan yang mereka cari hanyalah lubang kencing sahaja..(paham-paham sendiri yer..)..sekian..


NIE BETUL CINTA MONYET..UHHU


4 comments:

Suria. said...

oke. aku putus sekarang.

Prof Rashidi said...

lommm ting tong

yang benar said...

yang benar like your post.

TheChekJah said...

like1000000000000000000000x... ada benarnya tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...