Labels

Pages

Followers

Monday, September 17, 2012

Sumpahan JKK menghantui Ustaz Azhar Idrus!


Satu video panas akan ditontonkan kepada anda. Bukan untuk mengaibkan sesiapa tetapi sekadar menunjukkan salah satu makhluk istimewa kurniaan Allah ini. Saya agak terhibur apabila melihat pemuda ini begitu alergik atau alah kepada beberapa perkataan yang didengarnya. Ibarat kata UAI pemuda ini “one only…spesis yang terakhir”

Nak tahu ke apa perkataan yang beliau alah tue. Hehehe..dengarla sendiri.. bila dengar jer..secara automatik suaranya akan bertukar. Entahlah sama ada beliau begitu trauma atau takut dengan perkataan tue..Mungkin dia tidak boleh mendengarnya dan katanya bila dengar perkataan tue jadi automatik suaranya berubah (suara macam mengilai). Agak-agaknya kalau semua penduduk kampung alah pada perkataan dan pada parti politik itu gamatlah mesyuarat kampung nanti.Hehhehe

Tajuk entry macam UAI yang kena tetapi bukan UAI..pemuda nie yang kena! Segala perkataan yang muak untuk didengar pasti beliau akan bertukar suara. Saksikan. Tontonan yang lucu tetapi punya maksud yang begitu mendalam. Nilai dan fikir!

4 comments:

Unknown said...

erk xdgr laa sbb da mlm mcm seram la pulak

Bulan Syurga Firdausi said...

free nanti sy tgk kt utube :)

mselim3 said...

macam mana boleh kene sumpahan pulak nie.....

mselim3.blogspo.com

Husairi Hanafi said...

bella : seram neyh..hehehe

bulan : cer tengok2

mselim3 : hehehe...sumpahan hantu kum kum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...